piątek, 25 marca 2011

Metamorfoza MissEwa9891 (metamorfoza dla siostrzyczqi) ;]

Ołkej to jest moje dzieło bo przed mi się dawać nie chciało. Nie pisze po bo większość tak pisze obrażając teletubisia  Po. Uszanujmy to że Po nazywa się Po. 

poniedziałek, 14 lutego 2011

Otwarcie wkrótce!

Za parę dni blog ruszy z kopyta xD. Teraz pracuję nad nagłówkiem i wyglądem bloga, ale już możecie się zgłaszać do metamorfoz w mojej kg. Mój nick to _.Vampire._